7 produktów
Wybierz auto
MCA46086
69,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
69,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
122,58
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
122,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
69,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
94,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03778
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
65,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
65,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58192
89,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
89,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710267
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
65,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
65,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie PEUGEOT BOXER II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.