Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
48 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
17,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
106,28
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
106,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307az
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
69,97
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
69,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,82
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,33
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
22,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1343t3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
149,39
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
149,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307nr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
24,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
24,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,54
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
18,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przewód ogrzewania
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
87,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
113,85
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
113,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,04
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
9,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
59,77
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
59,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
84,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
63,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT EXPERT I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT EXPERT I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.