43 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.67
Rozwiń więcej danych
119,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
119,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
59,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80277
Materiał: Metal
57,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
45,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
45,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.48
Masa [g]: 480
62,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
62,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
35,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420297
Strona zabudowy: Przewód ogrzewania
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
87,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421102
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
198,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
198,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT EXPERT I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT EXPERT I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.