7 produktów
Wybierz auto
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
145,77
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
15,47
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
15,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99811
215,80
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
215,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010445
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
Wersja: Am
443,30
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
443,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010553
Materiał: Metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z wężykiem
Rozwiń więcej danych
635,93
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
635,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,12
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
31,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SAAB 9-3 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SAAB 9-3 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.