20 produktów
Wybierz auto
Producenci
Grubość [mm]: 3.6
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
14,08
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
14,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
128,94
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
128,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,12
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
31,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
111,26
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
111,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421310
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rozwiń więcej danych
159,04
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
159,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
107,33
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,54
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
38,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII14
70,92
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
70,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
41,04
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
41,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA99811
213,25
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
213,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053248
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
69,43
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
69,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054038
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,88
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
37,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054283
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
115,57
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
115,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053930
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
104,81
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
104,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,59
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
22,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010445
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
Wersja: Am
443,30
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
443,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód / w tył
52,29
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80260
192,46
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
192,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010553
Materiał: Metal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z wężykiem
Rozwiń więcej danych
635,93
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
635,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SAAB ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SAAB to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.