9 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.6
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
14,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
14,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
41,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
41,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053249
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
79,70
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
79,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421310
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Dopływ / odpływ: Dla przepływu wstecznego
Rozwiń więcej danych
159,04
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
159,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053248
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
53,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
53,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054283
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
109,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053930
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
104,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
104,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054038
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
34,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
22,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SAAB 9-5 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SAAB 9-5 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.