6 produktów
Wybierz auto
GAT052267
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
37,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054561
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
47,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.334
Rozwiń więcej danych
43,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.38
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
91,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP930008
Ciężar [kg]: 0.38
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
85,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP930009
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.247
Rozwiń więcej danych
30,64
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie TOYOTA CAMRY VII ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie TOYOTA CAMRY VII to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.