82 produktów
Wybierz auto
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,26
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
90,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 352
36,59
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051802
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,30
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
41,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054603
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,67
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
34,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT051801
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
42,01
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
42,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV100061
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
29,34
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421592
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,70
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
84,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
50,54
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
50,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
57,99
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
57,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.247
Rozwiń więcej danych
33,91
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.344
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
36,99
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
36,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
30,66
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054190
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,37
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
16,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,74
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
17,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421593
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
70,12
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
40,70
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
32,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP930008
Ciężar [kg]: 0.38
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,49
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
38,40
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
38,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
41,12
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie TOYOTA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie TOYOTA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.