Powiadom mnie o dostępności

Termostaty samochodowe do BMW 8

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Termostat, środek chłodzący FACET 7.7975

Temperatura otwarcia [°c]: 91

Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

76,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MOTORAD 606-101K

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

211,79

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

211,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący FACET 7.7977

Temperatura otwarcia [°c]: 91

Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

76,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący EPS 1.879.977

Temperatura otwarcia [°c]: 91

Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

86,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MAHLE TX 36 85D

Temperatura otwarcia [°c]: 85

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

131,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

131,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

47,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat BEHR TX 36 85D

Temperatura otwarcia [°c]: 85

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

141,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

141,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat NRF 725297

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana

142,40

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

142,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat BEHR TX 36 71D

Temperatura otwarcia [°c]: 71

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

142,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

142,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat MAHLE TM 27 101

Temperatura otwarcia [°c]: 101

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 13.05

177,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 8

Termostat do samochodu BMW 8 – element kontrolujący obieg płynu chłodzącego

Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW 8 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.

Objawy awarii termostatu w samochodzie BMW 8

Uszkodzony termostat w aucie BMW 8 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW 8. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.