5 produktów
Wybierz auto
EPS1880990
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
154,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
154,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH737295J
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
97,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
97,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ82495K
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
114,97
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
114,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCH022
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
107,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH739088J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
144,79
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
144,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu CHRYSLER 300 C II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie CHRYSLER 300 C II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu CHRYSLER 300 C II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.