9 produktów
Wybierz auto
NRF725246
Temperatura otwarcia [°c]: 76
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
50,68
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
50,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ30277K
Temperatura otwarcia [°c]: 77
Wysokość 1 [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
38,80
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
38,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1318
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
58,44
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
58,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH629778J
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
39,54
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
39,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM77302
44,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
44,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880491
Temperatura otwarcia [°c]: 76, 78
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
59,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
59,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725152
Temperatura otwarcia [°c]: 78
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
41,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
41,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878491
Temperatura otwarcia [°c]: 76, 78
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
56,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
56,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH05977G1
Temperatura otwarcia [°c]: 77
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
72,47
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
72,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HONDA PILOT zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HONDA PILOT nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HONDA PILOT. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.