10 produktów
Wybierz auto
MAG352317101100
39,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH533100G1
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
296,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
CALTE7155100J
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Wysokość 1 [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
271,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
03894833100D
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
306,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
BEHTM29100D
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
357,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0476TM29100D
Temperatura otwarcia [°c]: 100, 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
329,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0476TO880
Temperatura otwarcia [°c]: 80
237,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1074
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
314,55
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
314,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF725023
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Rozwiń więcej danych
208,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0140250014
Temperatura otwarcia [°c]: 100
129,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MERCEDES-BENZ CL C216 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MERCEDES-BENZ CL C216 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MERCEDES-BENZ CL C216. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.