19 produktów
Wybierz auto
0476TX1088D
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
68,14
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
68,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH624992J
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Wysokość 1 [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
109,85
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
109,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101010
23,42
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
23,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI4692D
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
93,33
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV50990002
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
72,95
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
72,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317002280
29,08
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX1088D
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
67,86
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
67,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725174
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
31,24
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
31,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101190
53,57
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1083F
Temperatura otwarcia [°c]: 92
91,88
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040119595
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ciężar [kg]: 0.235
Rozwiń więcej danych
117,86
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
117,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880220
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
51,22
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
51,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101180
25,87
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH151488J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 31.7
Rozwiń więcej danych
41,22
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
41,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH598189J
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Wysokość 1 [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
60,09
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH10981G1
Temperatura otwarcia [°c]: 81
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
51,80
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH24292G1
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Z obudową
169,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
169,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGACT5475K
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
37,29
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
37,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH12988G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
47,10
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
47,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu SAAB 900 II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie SAAB 900 II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu SAAB 900 II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.