16 produktów
Wybierz auto
MALTX8582
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
74,58
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
74,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH673782J
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
45,21
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX8582
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
76,77
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100770
27,21
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
27,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH35682G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
52,76
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
52,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVTH8504
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
30,98
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
30,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880679
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
49,10
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
49,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ51382K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
43,49
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725127
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
41,75
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878679
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
43,53
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82513
Temperatura otwarcia [°c]: 82
39,48
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
39,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADK89205
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
65,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1236V
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 52
40,25
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
40,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510670054
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
31,21
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
31,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006193
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
60,00
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
60,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1276
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
60,53
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu SUZUKI KIZASHI zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie SUZUKI KIZASHI nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu SUZUKI KIZASHI. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.