12 produktów
Wybierz auto
HEPTM1054
Dla numeru oe: 11518472111
Temperatura otwarcia [°c]: 85
213,18
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
213,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1021
Dla numeru oe: 11 53 7 644 811
Temperatura otwarcia [°c]: 101
Rozwiń więcej danych
1 146,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 146,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ123985K
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
116,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
116,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1879976
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym
Rozwiń więcej danych
92,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM051
Numer seryjny: Ctm-bm-051
679,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
679,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTH64187G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
124,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS55866
754,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
754,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ123885K
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
139,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
74,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH69285G1
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
140,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
140,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3282280022
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
119,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW X2 F39 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie BMW X2 F39 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW X2 F39. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.