210 produktów
Wybierz auto
040136173
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
118,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH40883G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
165,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCT001
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
60,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101580
95,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTH4083
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
211,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB106066
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.37
Rozwiń więcej danych
145,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878308
Temperatura otwarcia [°c]: 86
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Rozwiń więcej danych
58,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0380250001
Temperatura otwarcia [°c]: 89
24,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350416A
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ilość połączeń: 2
89,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880863
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
173,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62106066
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.37
Rozwiń więcej danych
158,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878708
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
90,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878671
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
79,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1107
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
194,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0170250009
Temperatura otwarcia [°c]: 83
62,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH38CICI01
63,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180433
182,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPE000
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
53,57
zł/szt.
Kraków: pon. 29.12
U ciebie: pon. 29.12
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM83857
Temperatura otwarcia [°c]: 83
127,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu CITROËN C3 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie CITROËN C3 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu CITROËN C3. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.