16 produktów
Wybierz auto
042878727
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
57,43
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
57,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880727
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
65,13
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
65,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ72682K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
34,28
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
34,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO20C0516OYO
Temperatura otwarcia [°c]: 82
38,12
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH380KK02
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 58
Rozwiń więcej danych
29,88
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
29,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725208
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
35,35
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
35,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX11882D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
119,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
119,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101760
25,98
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37282280008
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
33,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
33,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
43,96
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX11882D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
118,83
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
118,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,15
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
35,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG09245
Ciężar [kg]: 0.12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
35,93
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
35,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH694982J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
36,65
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
36,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH64488G1
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
56,65
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
56,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH41782G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
91,26
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
91,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu HYUNDAI KONA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie HYUNDAI KONA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu HYUNDAI KONA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.