10 produktów
Wybierz auto
0451TH657887J
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
49,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH14387G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
45,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ30488K
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 24.5
Rozwiń więcej danych
35,29
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
35,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH32387G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
76,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH624688J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 25.5
Rozwiń więcej danych
49,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH43688G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
131,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725194
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
29,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510670068
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
26,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAU015
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
27,31
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV123
365,43
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
365,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu JAGUAR S-TYPE zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie JAGUAR S-TYPE nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu JAGUAR S-TYPE. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.