27 produktów
Wybierz auto
0357TH31282G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
68,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH543482J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
47,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE5322582
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Szerokość [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
53,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100810
31,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TX7082
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
67,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82281
Temperatura otwarcia [°c]: 82
39,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH714782J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
119,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101270
21,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
21,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH731782J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
99,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92326
Temperatura otwarcia [°c]: 82
59,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMTY005
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Numer seryjny: Ctm-ty-005
23,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
23,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX7082
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
71,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA30299
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725119
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
46,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
46,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH48382G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
115,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMTY000
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
64,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101530
28,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
28,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH3802217
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
37,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
44,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu LEXUS IS II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie LEXUS IS II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu LEXUS IS II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.