26 produktów
Wybierz auto
0357TH31282G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
67,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100810
29,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
29,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH731782J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
98,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH543482J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
46,77
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101270
20,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
20,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35913
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.28
125,81
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
125,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350104
Temperatura otwarcia [°c]: 82
110,54
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
110,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350104A
Temperatura otwarcia [°c]: 82
27,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1880399S
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
55,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMTY000
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
63,77
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH3802217
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
37,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ28182K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
36,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ66082K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
100,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
100,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH714782J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
111,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
111,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1040V
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 44
56,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510670079
Temperatura otwarcia [°c]: 82
34,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH45882G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
122,42
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
122,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH48382G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
108,33
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
108,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725325
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
84,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
84,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu LEXUS IS II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie LEXUS IS II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu LEXUS IS II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.