-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
101 produktów
Wybierz auto
NTYCTMCT001
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
79,19
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
79,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTH4083
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
241,17
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
241,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH40883G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
162,88
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
162,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040136173
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
118,21
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
118,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101030
34,47
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
34,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101260
24,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
24,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101580
95,16
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670050
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82532
Temperatura otwarcia [°c]: 82
40,79
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
40,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTH4083
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
243,70
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
243,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH41183G1
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
143,92
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
143,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR350416A
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ilość połączeń: 2
89,66
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH24782G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
55,06
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
55,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101950
125,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
125,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262936173
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
126,65
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
126,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C8013JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 83
95,72
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
95,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV032
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.5
Rozwiń więcej danych
76,35
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
76,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878486
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
80,42
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
80,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180218
69,65
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM83560
Temperatura otwarcia [°c]: 83
115,77
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
115,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MAZDA 2 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MAZDA 2 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MAZDA 2. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.