23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040137181
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAG352317003490
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0357TH43280G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GATTH61692G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET4006200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR350289
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR350198
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYCTMME018
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALTE724492J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET4006455
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BEHTH1480
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BEHTI1487
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB104759
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451TH699187J
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0357TH38387G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0476TH480
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 038941157780D
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAYDT1179H
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W245 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MERCEDES-BENZ KLASA B W245 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W245. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.