38 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0357TH31282G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510670062
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0426VT600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0493ADC49206
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR350426
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASH3802216
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042878403
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042878404
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA92438
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALTH543476J
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA92326
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA92343
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40990033
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR350104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA92292
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAG352317101140
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NRF725107
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0357TH31276G1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR350104A
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DAYDT1035V
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MITSUBISHI GALANT V zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MITSUBISHI GALANT V nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MITSUBISHI GALANT V. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.