-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
5 produktów
Wybierz auto
DESDTM95457
Temperatura otwarcia [°c]: 95
38,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
38,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADN19224
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.12
Rozwiń więcej danych
85,93
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
85,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH04282G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
72,63
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
72,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH39995G1
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
63,50
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
63,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 77
40,14
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
40,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu NISSAN ALTIMA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie NISSAN ALTIMA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu NISSAN ALTIMA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.