-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Termostaty samochodowe do OPEL COMBO E

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Termostat, środek chłodzący MOTORAD 1236-92K

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Rodzaj koprusu: Z obudową

382,56

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

382,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący MAGNETI MARELLI 352317005080

Temperatura otwarcia [°c]: 92

232,71

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

232,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący HEPU TM1405

Dla numeru oe: 9812113780

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

603,99

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

603,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący HEPU TM1403

Dla numeru oe: 9803549480

Temperatura otwarcia [°c]: 82

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

972,17

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

972,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Termostat, środek chłodzący CALORSTAT BY VERNET TE2119.97J

Temperatura otwarcia [°c]: 97

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

240,34

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

240,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL COMBO E

Termostat do samochodu OPEL COMBO E – element kontrolujący obieg płynu chłodzącego

Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu OPEL COMBO E zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.

Objawy awarii termostatu w samochodzie OPEL COMBO E

Uszkodzony termostat w aucie OPEL COMBO E nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu OPEL COMBO E. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.