7 produktów
Wybierz auto
0510AC265482
Napięcie [v]: 12
Moc znamionowa [w]: 240
Rozwiń więcej danych
184,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
472,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
472,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
391,56
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
391,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN62C0052JPN
Napięcie [v]: 12
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 393
Rozwiń więcej danych
175,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
393,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
393,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
434,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
434,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
197,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
197,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach PEUGEOT 5008 II. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie PEUGEOT 5008 II powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie PEUGEOT 5008 II był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe PEUGEOT 5008 II nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.