7 produktów
Wybierz auto
CANCEF71029AS
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 23.3
Rozwiń więcej danych
766,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
766,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350698412
459,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
459,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
211,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
211,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040985704
403,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
403,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN62C0062JPN
Napięcie [v]: 12
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 385
Rozwiń więcej danych
688,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
688,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350698424
587,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
587,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
044647643
Napięcie [v]: 12
Ogrzewanie/chłodzenie: Pojedynczy wentylator
Rozwiń więcej danych
402,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
402,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach RENAULT MASTER II. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie RENAULT MASTER II powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie RENAULT MASTER II był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe RENAULT MASTER II nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.