6 produktów
Wybierz auto
040985704
391,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
391,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCEF71029AS
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 23.3
Rozwiń więcej danych
780,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
780,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAN4391748
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z silnikiem elektrycznym
Rozwiń więcej danych
609,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
609,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
044647643
Napięcie [v]: 12
Ogrzewanie/chłodzenie: Pojedynczy wentylator
Rozwiń więcej danych
366,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
366,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350698424
609,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
609,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
202,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach RENAULT MASTER II. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie RENAULT MASTER II powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie RENAULT MASTER II był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe RENAULT MASTER II nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.