8 produktów
Wybierz auto
Producenci
MALCFF383000S
Moc znamionowa [w]: 280
Średnica [mm]: 315
Rozwiń więcej danych
587,36
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
587,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
234,27
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
234,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN62C0045JPN
Napięcie [v]: 12
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 383
Rozwiń więcej danych
242,61
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
242,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
867,29
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
867,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
AVASB7501
Moc znamionowa [w]: 210
Średnica 1 [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
566,37
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
566,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,82
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
252,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
348,53
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
348,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,69
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
350,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach SAAB. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie SAAB powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie SAAB był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe SAAB nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.