🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Rezystory wentylatora chłodnicy do FIAT BRAVO I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rezystor wentylatora chłodnicy FAST FT59201
Rezystor wentylatora chłodnicy FAST FT59201
Rezystancja [Ohm]: 0.3
36,33 zł
36,33 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystor wentylatora chłodnicy MAHLE CFR 6 000P
Rezystor wentylatora chłodnicy MAHLE CFR 6 000P
Ilość biegunów: 2, Napięcie znamionowe: 12
96,04 zł
96,04 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystor wentylatora chłodnicy FAST FT59200
Rezystor wentylatora chłodnicy FAST FT59200
Ilość połączeń: 2
42,54 zł
42,54 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystor wentylatora chłodnicy DENSO DRS09001
Rezystor wentylatora chłodnicy DENSO DRS09001
52,02 zł
52,02 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Rezystor wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT BRAVO I – za co odpowiada?

Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie FIAT BRAVO I – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.

Objawy awarii rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT BRAVO I

Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT BRAVO I, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.