Ostatnie dni promocji!

11
GODZ
:
20
MIN
:
29
SEK
arrow-right-black-preheader23302af7
close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Rezystory wentylatora chłodnicy do SEAT

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rezystor wentylatora chłodnicy TOPRAN 115 557

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,87

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 02.05

71,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystor wentylatora chłodnicy JPN 60E9113-JPN

Ilość biegunów: 3

Napięcie znamionowe: 12

69,38

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pt. 02.05

69,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do SEAT

Rezystor wentylatora chłodnicy w samochodzie SEAT – za co odpowiada?

Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie SEAT – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.

Objawy awarii rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie SEAT

Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie SEAT, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.