Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury (wewnętrznej, zewnętrznej) do VW POLO V

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Specyfikacje asortymentowa: spięty, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Artykuł uz...
22,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją, Ilość biegunów: 2
16,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 36, Szerokość [mm]: 17, Wysokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.035, Wyposażenie p...
47,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
70,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
27,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8Z0 820 535 B, Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.004, Kolor: czarny, Iloś�...
27,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
42,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
18,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
33,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Kolor: czarny, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją, Iloś...
22,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: spięty, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Artykuł uz...
22,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik temperatury wewnętrznej w samochodzie VW POLO V

Nazywany także czujnikiem temperatury klimatyzacji, czujnik temperatury wewnętrznej jest stosowany w samochodzie VW POLO V w celu zapewnienia optymalnego komfortu jazdy. Na podstawie informacji na temat temperatury w kabinie pojazdu, przekazywanej przez czujnik, układ sterowania klimatyzacją dobiera intensywność siły nawiewu i temperatury wtłaczanego powietrza.

Jakie są objawy usterki czujnika temperatury wewnętrznej w samochodzie VW POLO V?

Kiedy czujnik temperatury wewnętrznej w samochodzie VW POLO V nie pracuje prawidłowo, układ klimatyzacji nie dopasowuje swojej wydajności do temperatury zadanej przez kierowcę pojazdu. Możemy mieć zatem do czynienia ze zbyt delikatną pracą układu (często przypisywaną nadmiernemu ubytkowi czynnika chłodniczego) lub pracą w trybie ciągłym – ze stałą wydajnością przez cały czas.

VW POLO V – wymiana czujnika temperatury wewnętrznej

Jako że czujnik temperatury wewnętrznej samochodu VW POLO V jest elementem układu elektrycznego pojazdu, w przypadku awarii nie należy podejmować prób jego naprawy, lecz wymienić element na nowy. Demontaż czujnika jest czynnością bardzo prostą, jednak trudniejszym zadaniem może być jego zlokalizowanie, wymagające niekiedy demontażu panelu klimatyzacji. Przed wymianą, warto sprawdzić lokalizację czujnika w instrukcji obsługi samochodu VW POLO V.

Czujnik temperatury zewnętrznej do samochodu VW POLO V

Czujnik temperatury zewnętrznej w samochodzie VW POLO V przesyła informację o temperaturze powietrza i pozwala sprawdzić ją w każdej chwili na komputerze pokładowym. Oprócz tego dzięki wskazaniom czujnika temperatury zewnętrznej układ klimatyzacji lub ogrzewania wnętrza samochodu VW POLO V może dostosować parametry pracy. Ponadto informacja o temperaturze zewnętrznej pozwala dobrać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej trafiającej do silnika, zależnie od temperatury otoczenia.

Kiedy wymienić czujnik temperatury zewnętrznej w aucie VW POLO V?

O awarii czujnika temperatury zewnętrznej świadczy przede wszystkim błędne wskazanie temperatury, utrzymujące się przez dłuższy czas. Jeżeli jest ono jednoznacznie złe – np. wskazuje ujemną temperaturę podczas upałów, to nie ma wątpliwości, że czujnik jest do wymiany. Jednak odczyt może różnić się od rzeczywistego z przyczyn naturalnych – np. jeżeli samochód stał zaparkowany na słońcu, to wskazania mogą być zawyżone. Dlatego w przypadku wątpliwości warto sprawdzić działanie czujnika za pomocą omomierza – wynik pomiaru powinien wskazywać 0 omów.