Powiadom mnie o dostępności

Alternatory do PEUGEOT 5008 II

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: ASPA3210PR

Alternator AS-PL A3210PR

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 150, Długość 1 [mm]: 43, Długość 2 [mm]: ...
633,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAL439965

Alternator VALEO 439965

Napięcie [V]: 14, Prąd ładowania alternatora [A]: 210, Ciężar [kg]: 9.24, Ilość żeber: 6, Po...
3 707,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
819,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASPA3193S

Alternator AS-PL A3193S

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 180, Długość 1 [mm]: 42, Długość 2 [mm]: ...
1 049,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASPA3193PR

Alternator AS-PL A3193PR

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 180, Długość 1 [mm]: 42.5, Długość 2 [mm]...
791,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASPA3585VALEO

Alternator AS-PL A3585(VALEO)

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 210, Koła pasowe: z kołem pasowym, Długość...
3 590,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BOS1986A00601

Alternator BOSCH 1 986 A00 601

Napięcie [V]: 14, Prąd ładowania alternatora [A]: 180, Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obro...
1 330,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASPA3472VALEO

Alternator AS-PL A3472(VALEO)

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 120, Długość 1 [mm]: 42.5, Długość 2 [mm]...
1 528,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASPA3193VALEO

Alternator AS-PL A3193(VALEO)

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 180, Długość 1 [mm]: 43, Długość 2 [mm]: ...
1 642,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 14, Prąd ładowania alternatora [A]: 150, ID wykonania wtyczki: PL132, Koła pasowe:...
711,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0564A3210

Alternator AS-PL A3210

Napięcie [V]: 12, Prąd ładowania alternatora [A]: 150, Długość 1 [mm]: 42, Długość 2 [mm]: ...
728,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAL443527

Alternator VALEO 443527

Napięcie [V]: 14, Prąd ładowania alternatora [A]: 220, Technika połączeń: M8, Ciężar [kg]: 8...
1 403,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Do czego służy alternator w samochodzie PEUGEOT 5008 II?

Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu PEUGEOT 5008 II. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.

Objawy awarii alternatora w samochodzie PEUGEOT 5008 II

Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie PEUGEOT 5008 II, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.

PEUGEOT 5008 II – wymiana alternatora

W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.