5 produktów
Wybierz auto
FASFT45627
101,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
101,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45624
Szerokość [mm]: 40.4
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
95,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
95,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45655
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 54,1/17,0
Szerokość [mm]: 37.3
Rozwiń więcej danych
99,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
99,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45628
80,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
80,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45649
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 54,2/17,0
Szerokość [mm]: 42.1
Rozwiń więcej danych
96,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
96,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu ALFA ROMEO nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu ALFA ROMEO jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu ALFA ROMEO. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie ALFA ROMEO istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie ALFA ROMEO należy wymienić na nowy element.