25 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
20,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
20,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
21,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
21,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.5
Rodzaj alternatora: Dla alternatora
Rozwiń więcej danych
141,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
141,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
63,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
63,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
21,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
21,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
31,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
31,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Dla numeru oe: 34903803
44,99
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
44,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
35,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
35,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Magneti marelli
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
94,81
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Magneti marelli
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
80,61
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.6
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
42,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
42,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Premium
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Dla numeru oe: 9960176
43,15
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Bosch
Średnica mocowania [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
51,47
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
51,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
41,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
41,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
24,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
24,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14.1
Średnica mocowania [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
19,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
19,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe valeo motorola
Rozwiń więcej danych
59,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
59,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
23,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
23,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
30,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie FIAT UNO służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach FIAT UNO jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie FIAT UNO jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie FIAT UNO jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.