16 produktów
Wybierz auto
0564ARE0003
Napięcie [v]: 12
22,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
22,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL5DR004242051
Ograniczenia producenta: Bosch
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
94,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
94,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510100176
Napięcie znamionowe: 14
Napięcie ładowania [v]: 14.5
22,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
22,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0012
Napięcie [v]: 12
65,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
65,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130514
Napięcie [v]: 14.6
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
41,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
41,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC51716
Napięcie robocze [v]: 14
78,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
78,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130552
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
62,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
62,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BERGER012
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
93,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
93,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOIVRB200H
Napięcie robocze [v]: 14
Specyfikacja: Heavy duty version, without resistor
Rozwiń więcej danych
26,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
26,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0012BOSCH
Napięcie [v]: 12
79,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
79,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215286
Napięcie [v]: 14.6
40,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
40,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL5DR004242041
Ograniczenia producenta: Bosch
Rodzaj alternatora: Z opornikiem
Rozwiń więcej danych
108,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0012S
Napięcie [v]: 12
91,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10770016
Napięcie od [v]: 14.4
64,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
64,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0006S
Napięcie [v]: 12
25,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
25,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEWGER012
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Bosch
Rozwiń więcej danych
93,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
93,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie SAAB 900 II służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach SAAB 900 II jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie SAAB 900 II jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie SAAB 900 II jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.