7 produktów
Wybierz auto
Producenci
HEL8EA011611981
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 9
Rozwiń więcej danych
666,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
666,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011613131
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 9
Rozwiń więcej danych
495,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
495,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011613151
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 11
Rozwiń więcej danych
691,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
691,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
451,49
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
451,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
418,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.11
418,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
770,41
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
770,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 326,88
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
1 326,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu JAGUAR XF I. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie JAGUAR XF I powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu JAGUAR XF I jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie JAGUAR XF I mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.