🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Elektromagnesy rozrusznika do FORD MAVERICK II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Elektromagnes rozrusznika ERA ZM3795
Elektromagnes rozrusznika ERA ZM3795
Napięcie [V]: 12, Wersja: Mitsubishi
125,23 zł
125,23 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Elektromagnes rozrusznika ERA ZM1961
Elektromagnes rozrusznika ERA ZM1961
Napięcie [V]: 12
133,26 zł
133,26 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Elektromagnes rozrusznika FORD MAVERICK II – podwójna funkcja w pracy układu rozruchowego

Zadaniem elektromagnesu rozrusznika w samochodzie FORD MAVERICK II jest przesunięcie mechanizmu sprzęgającego i zazębienie go z wieńcem koła zamachowego. Połączenie rozrusznika z silnikiem jest niezbędne do rozpoczęcia pracy jednostki. Elektromagnes rozrusznika pozwala również połączyć styki, którymi dostarczany jest prąd z akumulatora do rozrusznika.

Niesprawny elektromagnes rozrusznika w samochodzie FORD MAVERICK II – jakie są najczęstsze przyczyny awarii?

W trakcie eksploatacji samochodu FORD MAVERICK II może dojść do uszkodzenia elektromagnesu rozrusznika. Przyczyną może być zwarcie, przegrzanie, a także mechaniczne zatarcie rdzenia elektromagnesu. Niesprawny elektromagnes rozrusznika sprawia, że przesunięcie mechanizmu sprzęgającego będzie niemożliwe. Przyczyną awarii mogą być także zużyte styki, które nie rozłączają się po uruchomieniu silnika.

Jak objawia się awaria elektromagnesu rozrusznika w aucie FORD MAVERICK II?

Jeżeli styki elektromagnesu rozrusznika są zużyte i nie rozłączają się, to objawem jest dalsza praca rozrusznika, nawet po uruchomieniu silnika. Objawy awarii mogą także uniemożliwiać uruchomienie silnika. Wówczas da się czasem słyszeć metaliczny dźwięk, wynikający z uderzania zębnika w wieniec koła zamachowego.