7 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV22SKV015
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
195,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
195,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-059
20,64
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
20,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-060
26,12
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
26,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0011
Napięcie [v]: 12
179,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
179,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0018
Napięcie [v]: 12
168,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
168,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR370034
Tryb pracy: Elektryczny
241,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
241,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8208
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
285,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
285,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody BMW 5 E39 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu BMW 5 E39 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach BMW 5 E39 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu BMW 5 E39 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.