7 produktów
Wybierz auto
ERR370034
Tryb pracy: Elektryczny
239,53
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
239,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8208
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
297,36
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
297,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-059
20,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.04
U ciebie: śr. 16.04
20,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0011
Napięcie [v]: 12
177,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
177,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 6
Numer komponentu: 120-00-060
25,87
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSEWP0018
Napięcie [v]: 12
167,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
167,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV22SKV015
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
191,19
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
191,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody BMW 5 E39 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu BMW 5 E39 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach BMW 5 E39 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu BMW 5 E39 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.