🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Ogrzewanie postojowe do BMW X3 F25

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8321
Dodatkowa pompa obiegu wody HEPU AP8321
Napięcie [V]: 12, dla numeru OE: 11 53 8 843 815, Tryb pracy: elektryczny
219,66 zł
219,66 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Dodatkowa pompa obiegu wody PIERBURG 7.10101.13.0
Dodatkowa pompa obiegu wody PIERBURG 7.10101.13.0
Napięcie [V]: 12, dla numeru OE: 9017982A, Tryb pracy: elektryczny
Darmowa dostawa
348,25 zł
348,25 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Ogrzewanie postojowe do BMW X3 F25

Samochody BMW X3 F25 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu BMW X3 F25 bez konieczności uruchamiania silnika.

Działanie ogrzewania postojowego w samochodzie BMW X3 F25

W autach BMW X3 F25 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu BMW X3 F25 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.