7 produktów
Wybierz auto
SKV22SKV017
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
221,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
221,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPZCT002
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
122,43
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
122,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350515139
441,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
441,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8238
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
346,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
346,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8239
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
337,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
337,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8319
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 9814099080
Rozwiń więcej danych
320,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
320,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702671500
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
272,19
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
272,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody CITROËN C4 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu CITROËN C4 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach CITROËN C4 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu CITROËN C4 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.