7 produktów
Wybierz auto
0338702671500
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
246,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
246,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350515139
428,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
428,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8227
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
251,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
251,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPZFR002
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
129,01
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
129,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE710101110
Napięcie [v]: 12
Dla numeru oe: 9019504a
Rozwiń więcej danych
502,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
502,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8239
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
336,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 20.06
336,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPZCT002
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
118,93
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody PEUGEOT 508 I wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu PEUGEOT 508 I bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach PEUGEOT 508 I wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu PEUGEOT 508 I przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.