6 produktów
Wybierz auto
ERR370003
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 2
316,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8210
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
276,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8263
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
308,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV028
Tryb pracy: Elektryczny
153,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
533,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
533,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV22SKV013
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.41
Rozwiń więcej danych
191,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody SKODA FABIA II wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu SKODA FABIA II bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach SKODA FABIA II wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu SKODA FABIA II przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.