20 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0435AP8225
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV22SKV022
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV22SKV013
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: PIE710101000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX470257
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV22SKV018
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEPAP8204
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEPAP8205
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040149834
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV101600101
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR370004
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX470214
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX470215
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HEPAP8200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV10160034
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0338701713280
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0338702074890
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0338702671480
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV22SKV025
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYCPZVW007
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Samochody VW JETTA V wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW JETTA V bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW JETTA V wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW JETTA V przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.