7 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 3
216,53
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
216,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
149,64
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
444,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
444,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
201,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
201,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ograniczenia producenta: Buhler
Rozwiń więcej danych
319,84
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
319,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
321,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
321,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
341,39
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
341,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochody VW TOUAREG II wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu VW TOUAREG II bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach VW TOUAREG II wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu VW TOUAREG II przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.