Powiadom mnie o dostępności

Bębny hamulcowe do SUZUKI IGNIS III

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica bębna hamulcowego: 180

Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego [mm]: 34.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,59

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

69,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI IGNIS III

Bęben hamulcowy w aucie SUZUKI IGNIS III – ważny element układu hamowania

Bęben hamulcowy w samochodzie SUZUKI IGNIS III to element o kluczowej roli dla skutecznego hamowania. Zewnętrzna powierzchnia szczęk hamulcowych jest dociskana do jego wewnętrznej powierzchni poprzez rozpieranie za pomocą tłoczka hamulcowego, co pozwala na zatrzymanie samochodu. Układy hamulcowe stosujące takie rozwiązanie charakteryzują się bardzo dobrą efektywnością hamowania ze względu na ogromną siłę nacisku okładzin na bęben.

Jak zbudowany jest bęben hamulcowy w samochodzie SUZUKI IGNIS III?

Bęben hamulcowy w aucie SUZUKI IGNIS III to element instalowany na osi pojazdu. Podczas jazdy obraca się on razem z kołem. Szczęki znajdują się wewnątrz tego elementu i są przytwierdzone do nieruchomej tarczy koła. Ich okładziny muszą znajdować się blisko powierzchni roboczej bębna. Ważnym elementem w takim układzie hamulcowym jest również sprężyna, która odpowiada za odciąganie tłoczka wraz ze szczękami, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału hamulca.

SUZUKI IGNIS III – co zrobić w przypadku zużycia bębna hamulcowego?

Bębny hamulcowe w aucie SUZUKI IGNIS III ulegają zużyciu. Szczególnie niebezpieczna jest dla nich korozja, często prowadząca do nieprawidłowego działania tłoczka hamulca objawiającego, który nie będzie w stanie wrócić do swojego pierwotnego położenia. Skutkuje to przegrzewaniem się hamulców. Zużyty bęben hamulcowy w samochodzie SUZUKI IGNIS III to poważny problem, który może powodować spore zagrożenie w trakcie jazdy. W takiej sytuacji należy niezwłocznie udać się do warsztatu samochodowego lub zamontować nowy element.