17 produktów
Wybierz auto
Producenci
VIJ66151578301
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1124
Ograniczenia producenta: Trw
311,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
311,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZTAU022A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Parzyste numery artykułów: Hzt-au-023a
Rozwiń więcej danych
134,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
134,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1063
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1062
189,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA930
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
199,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA979
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
293,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
293,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429BDA978
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
307,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
307,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
67,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11023007831
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
444,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYHZTAU006A
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1062
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1063
195,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151736101
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
86,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151736201
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
83,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
83,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA993
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
205,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTAU007A
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA992
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
202,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
202,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1073
Ograniczenia producenta: Trw
244,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
244,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie AUDI A5 8F, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu AUDI A5 8F jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie AUDI A5 8F dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.