36 produktów
Wybierz auto
0429BDA590
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
88,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA589
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
89,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda590
66,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda589
66,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
93,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA693
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
130,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV563
67,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1068
Ograniczenia producenta: Trw
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
246,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA694
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
130,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH464778
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
68,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
68,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW001A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW000A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar brutto [kg]: 1.045
63,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
82,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
82,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,79
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,79
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RRH
Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
168,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
61,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie SKODA OCTAVIA II, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu SKODA OCTAVIA II jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie SKODA OCTAVIA II dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.