33 produktów
Wybierz auto
0429BDA581
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
97,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
97,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Materiał: Aluminium
61,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
110,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
110,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
194,72
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
194,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1068
Ograniczenia producenta: Trw
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
249,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
69,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
69,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578001
Strona zabudowy: Z lewej
69,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
69,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA687
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
165,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV700
60,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RRH
Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
168,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,09
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
83,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,09
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
83,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
64,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RLH
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
182,69
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
182,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW022A
System hamulcowy: Ate
84,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW GOLF VI, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW GOLF VI jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW GOLF VI dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.