25 produktów
Wybierz auto
05502377CTIGF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.605
221,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
221,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH449962
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
126,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
126,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151578301
89,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,45
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
73,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
75,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,45
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA687
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
165,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
165,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151577901
Strona zabudowy: Z prawej
64,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2377C162RRH
Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej
Ciężar [kg]: 1.315
Rozwiń więcej danych
168,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPVW022A
System hamulcowy: Ate
84,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW072A
Ograniczenia producenta: Trw
64,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW073A
Ograniczenia producenta: Trw
65,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTVW092A
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 16
69,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ograniczenia producenta: Ate
98,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ66151740501
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej
73,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
73,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA974
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda975
147,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA686
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 16
142,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA975
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda974
147,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie VW JETTA V, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu VW JETTA V jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie VW JETTA V dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.