122 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
26,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
31,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 5
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185344K
Średnica [mm]: 44
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
34,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.083
System hamulcowy: Ate
Rozwiń więcej danych
56,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 44
Wysokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
27,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
28,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
28,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185384K
Średnica [mm]: 57
Wysokość [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
40,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 44
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
73,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT400683
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
31,20
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
31,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401831
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
32,71
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
32,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401981
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
90,53
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
90,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 40
Ilość na oś: 2
22,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 54
29,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 42
30,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
59,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
77,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 57
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
147,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie BMW 2 muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu BMW 2.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie BMW 2 polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.