19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
81,81
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
81,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0494D41775C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
45,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
17,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510270438
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
20,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Ilość na oś: 2
19,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
19,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
37,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
37,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 48
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
44,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
44,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
27,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248944
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
43,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN22H0010JPN
25,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUY185103K
Średnica [mm]: 48
Wysokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
31,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT400806
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
24,32
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
24,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT150812C
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
31,42
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
31,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501248070
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
20,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0501P484804
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERT401777
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
52,60
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510270493
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
40,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
40,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zaciski hamulcowe w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu CHEVROLET SPARK Spark II.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.