17 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0494D41347
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0275Z34F
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0275Z34R
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX271624
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AUSD43159C
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUSD43144
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0275J50F
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FES0276Z51F
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ERT402241
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES0275R51F
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FES0276Z51R
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0501245042
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D41920
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D42057C
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D025460
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0494D025538
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FRK743244
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zaciski hamulcowe w samochodzie INFINITI M muszą być w pełni sprawne, aby zapewnić skuteczność hamowania, a tym samym bezpieczeństwo jazdy. Uszkodzony zacisk należy bezzwłocznie wymienić na sprawny. Alternatywą dla fabrycznie nowego podzespołu jest naprawa starego zacisku, której można dokonać za pomocą zestawu naprawczego zacisku hamulcowego. Takie rozwiązanie jest dostępne w przypadku samochodu INFINITI M.
Zacisk hamulcowy posiada gumowe uszczelnienia, których zadaniem jest zabezpieczenie konstrukcji przed pyłem hamulcowym, brudem i wyciekami płynu hamulcowego. Kiedy uszczelnienia zużyją się, może dojść do zablokowania zacisku, przez co nie będzie on w stanie pracować poprawnie. Uszkodzeniu i degradacji ulegają przeważnie także tłoczki zacisku, których wrogiem jest korozja. Znajdujący się w układzie płyn hydrauliczny nie jest wówczas w stanie wypchnąć tłoczków zacisku, pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem. W ten sposób klocek nie zostaje dociśnięty do tarczy, a proces hamowania się nie odbywa.
Podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, naprawa zacisku hamulcowego w samochodzie INFINITI M polega na wymontowaniu elementu z pojazdu, jego dokładnym wyczyszczeniu (kluczowe jest pozbycie się rdzy) oraz skorzystaniu z zestawu naprawczego zacisku, aby wymienić stare, zniszczone uszczelki i osłony na nowe. W razie potrzeby należy wymienić także prowadnicę zacisku i tłoczki, które również mogą znajdować się w zestawie. Przed montażem tych elementów najlepiej pomalować zacisk farbą chroniącą przed rdzą. Naprawa używanego zacisku hamulcowego znacznie obniża koszt operacji względem zakupu i montażu nowego podzespołu.